Keďže v predchádzajúcej 1. časti som opisoval stavbu, alebo skôr prestavbu pojazdu, ktorý po testovacích jazdách preukázal spoľahlivosť. Dorobil som masky podvozkov z leptaného kovu, ktoré sa podstatne líšia od tých epoxidových, dodávaných v sade k odliatku. Nielen, že má odchýlku v rozmeroch, čo sa týka dĺžky a výšky, hrúbka to tiež moc nezachraňuje.Na dokončenie modelu bolo treba dorobiť skriňu. Skriňa je už ako som spomínal odliatok z epoxidovej živice. Pre aspoň trocha reálnejšie vystihnutie niektorých detailov, som musel zopár častí nahradiť napríklad mosadzným leptom, alebo kovovým drôtikom. Pretože základný materiál pri tenkých stenách mal tendenciu sa odlamovať, bol krehký. V pôvodnej hrúbke sa dosť vzďaľoval od reálneho zmenšenia a napokon aj zavadzal pri natáčaní podvozkov v oblúkoch. Závesky sú dolepené z leptu, stúpačky a madlá z drôtiku.Nasledovala farebná úprava. Farby sú akrylátové, v spreji. Farebnú modifikáciu som zvolil z náteru sérií T478.1093 – 230. Čiže šedo – biela, šedá a červená. Odtiene som vyberal podľa vzorkovníka RAL, ale po samotnom nanesení farieb sa líšia od tých odtieňov. Nuž, mám svoju špeci modifikáciu :D. Ako prvú vrstvu som použil šedo – bielu.Nasledovala šedá farba na rám podvozku , potom som naniesol aj červenú farbu na strechu a časti bočných stien.Trocha som sa pobavil s patinou, aspoň odymený výfuk a stečené usadené spaliny po boku.Zostávalo dorobiť výplne okien, ktoré som vyrezával z transparentného PVC plástu. Dolepiť popisky z vodolepiek, evidenčné tabuľky z leptu. Madlá, nárazníky, vzduchové hadice a klaksóny. Týmto som sa dostal do konečnej fázy stavby a model je hotový. Nakoľko sa tento typ nevyrába a ani sa zrejme sériovo vyrábať nebude, stojí za to sa s tým trocha potrápiť. Mať niečo, čo nemá „každý“.No a takto to vyzerá ako takzvaný finálny výrobok 😀